Placówki oświatowe realizujące program „Moje miasto bez elektrośmieci” mogą zgłaszać odbiór:
- Elektrośmieci zebranych przez dzieci, rodziców i lokalną społeczność wypełniając poniższy formularz:
- Elektrośmieci wytworzonych w Placówce oświatowej (placówka otrzyma Kartę Przekazania Odpadu), wymagane jest posiadanie numeru BDO wypełniając poniższy formularz:
Instrukcja:
- Wystarczy kliknąć na przycisk „Zamówienie odbioru on-line” i po przekierowaniu do formularza, należy wypełnić go krok po kroku, wpisując wszystkie dane.
- Jako potwierdzenie wysłania formularza otrzymacie Państwo na adres mailowy podany w formularzu potwierdzenie przyjęcia zlecenia do realizacji oraz dalsze informacje dotyczące przebiegu obsługi zlecenia.
- Operator ElektroEko wyznaczony do odbioru elektrośmieci, skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia terminu odbioru.
PAMIĘTAJ!
- Zebrane elektrośmieci należy wydać jedynie firmie – Operatorowi ElektroEko, którego nazwa wymieniona jest w mailu potwierdzającym przyjęcie zlecenia do realizacji.
- Pracownik Placówki oświatowej powinien wypełnić Formularz zlecenia odbioru elektrośmieci i złożyć odpowiednie Zamówienie odbioru on-line.
- W dniu odbioru należy przedstawić Operatorowi wypełniony Formularz zlecenia odbioru elektrośmieci do podpisu jako potwierdzenie odbioru.
- Punkty Funduszu Oświatowego są naliczane po zatwierdzeniu odebranej masy, w terminie 7 dni roboczych od daty odbioru sprzętu.
W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z naszą infolinią 509 856 509
(w dni powszednie w godzinach 10:00-16:00)