Każda placówka uczestnicząca w programie "Moje miasto bez elektrośmieci", która organizuje zbiórkę elektrośmieci ma możliwość zamówienia dodatkowego pakietu bezpłatnych materiałów do promocji zbiórki. W skład tego pakietu wchodzą: poradniki dla rodziców o elektrośmieciach, ulotki edukacyjne z informacją o Funduszu Oświatowym, stojaczek na ulotki, plakaty informujące o zbiórce, zeszyty do wklejania kuponów Funduszu Oświatowego, plany lekcji dla każdego ucznia. Przygotowaliśmy także małe niespodzianki dla wszystkich uczniów - pakiet naklejek do kolekcjonowania. Dodatkowo, każda szkoła otrzyma certyfikat wystawiony za aktywne uczestnictwo w projekcie.
Dodatkowy pakiet materiałów można zamówić wypełniając formularz ZAMÓWIENIA DODATKOWEGO PAKIETU MATERIAŁÓW i odsyłając go do nas na numer faks (22) 885 60 99 lub mailem szkola@mmbe.pl.
Więcej informacji uzyskają Państwo dzwoniąc na numer infolinii 509 856 509.