Wsiąść do pociągu: Europa
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu!
380 punktów
- +

Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina – Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia.

Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu!

BrainBox – Świat
BrainBox - Świat To seria wyjątkowych gier edukacyjnych, które będą wspierały rozwój Twoich dzieci lub podopiecznych na każdym etapie nauki. Wykorzystując dynamiczną i angażującą zabawę, gry z linii BrainBox pozwalają rozwijać wiedzę, a także wspierają trening pamięci i spostrzegawczości, czyli umiejętności kluczowych dla rozwoju.
160 punktów
- +

BrainBox – Świat

To seria wyjątkowych gier edukacyjnych, które będą wspierały rozwój Twoich dzieci lub podopiecznych na każdym etapie nauki. Wykorzystując dynamiczną i angażującą zabawę, gry z linii BrainBox pozwalają rozwijać wiedzę, a także wspierają trening pamięci i spostrzegawczości, czyli umiejętności kluczowych dla rozwoju.

Odjechane jednorożce dla dzieciaków
Odjechane Jednorożce od lat przyciągają uwagę dużych i małych fanów magicznych stworzeń. Jednak kaskadowe efekty i szybko zmieniająca się sytuacja na stole mogą być przytłaczające dla najmłodszych. Z myślą o nich powstały Odjechane Jednorożce dla dzieciaków – karcianka, która świetnie wprowadza do magicznego świata jednorożców i gier strategicznych. To gra dla 2–6 graczy od 6. roku życia z zupełnie nowymi postaciami i przesłodkimi ilustracjami, które pokochają dzieci (i nie tylko)!
200 punktów
- +

Odjechane Jednorożce od lat przyciągają uwagę dużych i małych fanów magicznych stworzeń. Jednak kaskadowe efekty i szybko zmieniająca się sytuacja na stole mogą być przytłaczające dla najmłodszych. Z myślą o nich powstały Odjechane Jednorożce dla dzieciaków – karcianka, która świetnie wprowadza do magicznego świata jednorożców i gier strategicznych. To gra dla 2–6 graczy od 6. roku życia z zupełnie nowymi postaciami i przesłodkimi ilustracjami, które pokochają dzieci (i nie tylko)!

Story cubes
Rzuć wszystkimi kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę.
130 punktów
- +

Rzuć wszystkimi kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od „Dawno, dawno temu…” lub, jeśli wolisz, „Pewnego razu…”. Następnie opowiedz historię w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę.

Bułka Kotek Pizza
Bułka, Kotek, Pizza – zapamiętaj te trzy urocze słowa! W tej niezwykle prostej grze dla najmłodszych staramy się jak najszybciej pozbyć się wszystkich swoich kart. Odwróć wierzchnią z nich mówiąc jedno z tytułowych słów. Jeśli obrazek na karcie zgadza się z hasłem, odkryj kolejną. Na stole pojawił się cuks? Zgarnij go, zanim zrobią to przeciwnicy, żeby rozegrać dodatkową turę! Zwycięży ten, kto jako pierwszy wyczerpie cały stos.
150 punktów
- +

Bułka, Kotek, Pizza – zapamiętaj te trzy urocze słowa! W tej niezwykle prostej grze dla najmłodszych staramy się jak najszybciej pozbyć się wszystkich swoich kart. Odwróć wierzchnią z nich mówiąc jedno z tytułowych słów. Jeśli obrazek na karcie zgadza się z hasłem, odkryj kolejną. Na stole pojawił się cuks? Zgarnij go, zanim zrobią to przeciwnicy, żeby rozegrać dodatkową turę! Zwycięży ten, kto jako pierwszy wyczerpie cały stos.