Dziennik Cwaniaczka Pakiet 1-3
Bycie nastolatkiem to prawdziwy kanał. Doskonale wie o tym Greg Heffley, rzucony przez los do gimnazjum, gdzie chuderlawe słabeusze dzielą korytarze z dzieciakami, które są wyższe, wredniejsze i już się golą. Zmagania ze szkolną rzeczywistością opisuje w prowadzonym przez siebie dzienniku, w którym pojawiają się i takie wpisy: Chciałbym ogłosić oficjalnie, że moim zdaniem gimnazjum to najgłupszy pomysł na świecie. Na szczęście Greg całkiem nieźle sobie radzi, nie tylko w szkole...
240 punktów
- +

Bycie nastolatkiem to prawdziwy kanał. Doskonale wie o tym Greg Heffley, rzucony przez los do gimnazjum, gdzie chuderlawe słabeusze dzielą korytarze z dzieciakami, które są wyższe, wredniejsze i już się golą. Zmagania ze szkolną rzeczywistością opisuje w prowadzonym przez siebie dzienniku, w którym pojawiają się i takie wpisy:

Chciałbym ogłosić oficjalnie, że moim zdaniem gimnazjum to najgłupszy pomysł na świecie.

Na szczęście Greg całkiem nieźle sobie radzi, nie tylko w szkole…

Baśniobór Zestaw
Kendra i Seth mają spędzić wakacje u dziadka. Nie są tym zachwyceni. Dziadek wita ich całą serią zakazów i przestróg. Okazuje się jednak, że ten dziwny staruszek pełni bardzo ważną funkcję – jest strażnikiem niezwykłej krainy, Baśnioboru. Przez wieki Baśniobór był schronieniem czarodziejskich istot, żyjących według pradawnych reguł. Do dziś zamieszkują go w zgodzie zachłanne trolle, figlarne satyry, zgryźliwe czarownice, psotne chochliki i zazdrosne wróżki. Dzieci wcale nie zamierzają słuchać dziadka, który zabrania im zbliżać się do lasu. Nie wiedzą, że łamiąc zakaz, uwolnią siły zła, którym będzie trzeba stawić czoło. By uratować rodzinę, Baśniobór, a może nawet cały świat, Kendrze przyjdzie uczynić to, czego zawsze obawiała się najbardziej...
300 punktów
- +

Kendra i Seth mają spędzić wakacje u dziadka. Nie są tym zachwyceni. Dziadek wita ich całą serią zakazów i przestróg. Okazuje się jednak, że ten dziwny staruszek pełni bardzo ważną funkcję – jest strażnikiem niezwykłej krainy, Baśnioboru.

Przez wieki Baśniobór był schronieniem czarodziejskich istot, żyjących według pradawnych reguł. Do dziś zamieszkują go w zgodzie zachłanne trolle, figlarne satyry, zgryźliwe czarownice, psotne chochliki i zazdrosne wróżki. Dzieci wcale nie zamierzają słuchać dziadka, który zabrania im zbliżać się do lasu. Nie wiedzą, że łamiąc zakaz, uwolnią siły zła, którym będzie trzeba stawić czoło. By uratować rodzinę, Baśniobór, a może nawet cały świat, Kendrze przyjdzie uczynić to, czego zawsze obawiała się najbardziej…

Glutologia + Bebechy Zestaw
Nowa książka Adama Mirka, autora bestsellerowych Bebechów, książki, którą uwielbiają dzieci w całej Polsce. Glutologia to ponad 500 stron nowych ciekawostek i faktów o mikropaskudach, wstrętnych robalach i podstępnych chorobach. Założę się, że wiesz, jak to jest chorować. Z nosa ciągną się gluty, twoje czoło jest gorące jak piekarnik, a ty nie masz siły nawet na ulubiony serial czy ukochaną książkę. Co tu się dzieje?! To twoje ciało broni się przed najazdem szpiegów i wysłanników chorób: wrogich wirusów i bakterii. Ale nic się nie martw! Twój mózg już wysłał na odsiecz armię odważnych superkrwinek. A gdy one same nie dadzą rady, wtedy do walki wkroczą lekarze i farmaceuci. Wyrusz w podróż do tajemniczego świata glutologii. Z książki dowiesz się między innymi: • skąd tabletka wie, gdzie boli, • dlaczego niektórzy po wypiciu szklanki mleka pędzą do toalety, • kim jest cichy złodziej kości, • dlaczego wirus jest wredniejszy niż bakteria • oraz jak nie dać się chorobom, wstrętnym robalom i mikropaskudom. Niech zdrowie będzie z tobą!
190 punktów
- +

Nowa książka Adama Mirka, autora bestsellerowych Bebechów, książki, którą uwielbiają dzieci w całej Polsce. Glutologia to ponad 500 stron nowych ciekawostek i faktów o mikropaskudach, wstrętnych robalach i podstępnych chorobach.

Założę się, że wiesz, jak to jest chorować. Z nosa ciągną się gluty, twoje czoło jest gorące jak piekarnik, a ty nie masz siły nawet na ulubiony serial czy ukochaną książkę.

Co tu się dzieje?! To twoje ciało broni się przed najazdem szpiegów i wysłanników chorób: wrogich wirusów i bakterii. Ale nic się nie martw! Twój mózg już wysłał na odsiecz armię odważnych superkrwinek. A gdy one same nie dadzą rady, wtedy do walki wkroczą lekarze i farmaceuci.

Wyrusz w podróż do tajemniczego świata glutologii.

Z książki dowiesz się między innymi:

• skąd tabletka wie, gdzie boli,

• dlaczego niektórzy po wypiciu szklanki mleka pędzą do toalety,

• kim jest cichy złodziej kości,

• dlaczego wirus jest wredniejszy niż bakteria

• oraz jak nie dać się chorobom, wstrętnym robalom i mikropaskudom.

Niech zdrowie będzie z tobą!

Kolejność wykonywania działań w grze! – 1 komplet
Gra rozgrzeje uczniowskie umysły do czerwoności. Zadaniem uczniów jest ułożyć jak najwięcej zadań lub równań z pomocą wyrzuconych kości, stosując znaki arytmetyczne oraz nawiasy. Komplet składa się z pięciu różnych kości liczbowych, kości z ułamkami zwykłymi, kości znaków arytmetycznych oraz krążków ze znakami ""="" i "")"". Grę można rozgrywać na kilka wariantów. Już sam dobór stosowanych kostek do gry pozwala zaadaptować pomoc do poziomu nauczania, np. poprzez wyłączenie kości ułamkowej lub nawiasów. Można wybrać tylko kość z działaniami ""x"" i "";"" i skupić się na ćwiczeniu tabliczki mnożenia w wybranym zakresie liczbowym. Zawartość: 5 kostek liczbowych (kolor naturalny, każda kostka z innym nadrukiem), kostka z ułamkami zwykłymi (kolor biały), 4 kostki znaków arytmetycznych (kolor czerwony, każda kostka z innym nadrukiem), 6 krążków ze znakiem "")"" (kolor czarny), 4 krążki z nadrukiem ""="" (kolor czarny), kostki o boku 2 cm (drewno), krążki o śr. 2 cm (drewno), instrukcja.
170 punktów
- +

Gra rozgrzeje uczniowskie umysły do czerwoności. Zadaniem uczniów jest ułożyć jak najwięcej zadań lub równań z pomocą wyrzuconych kości, stosując znaki arytmetyczne oraz nawiasy. Komplet składa się z pięciu różnych kości liczbowych, kości z ułamkami zwykłymi, kości znaków arytmetycznych oraz krążków ze znakami „”=”” i „”)””. Grę można rozgrywać na kilka wariantów. Już sam dobór stosowanych kostek do gry pozwala zaadaptować pomoc do poziomu nauczania, np. poprzez wyłączenie kości ułamkowej lub nawiasów. Można wybrać tylko kość z działaniami „”x”” i „”;”” i skupić się na ćwiczeniu tabliczki mnożenia w wybranym zakresie liczbowym.

Zawartość:

  • 5 kostek liczbowych (kolor naturalny, każda kostka z innym nadrukiem),
  • kostka z ułamkami zwykłymi (kolor biały),
  • 4 kostki znaków arytmetycznych (kolor czerwony, każda kostka z innym nadrukiem),
  • 6 krążków ze znakiem „”)”” (kolor czarny),
  • 4 krążki z nadrukiem „”=”” (kolor czarny),
  • kostki o boku 2 cm (drewno),
  • krążki o śr. 2 cm (drewno),
  • instrukcja.
Szkolna makatka kalkulatorów – 30 sztuk
Praktyczne rozwiązanie dla szkolnej pracowni matematycznej. Solida makatka z numerowanymi kieszonkami gwarantuje porządek i kompletność zestawu. Zawartość: makatka z winylu z 30 kieszonkami (wym. makatki 57 x 100 cm, wym. kieszeni 10,5 x 10,5 cm), 30 kalkulatorów (nr 120-7050).
920 punktów
- +

Praktyczne rozwiązanie dla szkolnej pracowni matematycznej. Solida makatka z numerowanymi kieszonkami gwarantuje porządek i kompletność zestawu.

Zawartość:

  • makatka z winylu z 30 kieszonkami (wym. makatki 57 x 100 cm, wym. kieszeni 10,5 x 10,5 cm),
  • 30 kalkulatorów (nr 120-7050).