MODEL SERCA CZŁOWIEKA – WIELKOŚĆ NATURALNA
Naturalnej wielkości model serca wykonany jest z dbałością o wszystkie szczegóły. Dzięki możliwości otworzenia 4 części pozwala na dokładne omówienie zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych struktur serca. Uczniowie mogą porównać budowę komór serca, poznać rolę zastawek i przedsionka oraz zobaczyć w jaki sposób dochodzą do serca żyły i tętnice. Ruchome elementy zamocowane są na zawiasach. Wymiary: 12 x 12 x 18 cm
290 punktów
- +

Naturalnej wielkości model serca wykonany jest z dbałością o wszystkie szczegóły. Dzięki możliwości otworzenia 4 części pozwala na dokładne omówienie zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych struktur serca. Uczniowie mogą porównać budowę komór serca, poznać rolę zastawek i przedsionka oraz zobaczyć w jaki sposób dochodzą do serca żyły i tętnice. Ruchome elementy zamocowane są na zawiasach. Wymiary: 12 x 12 x 18 cm

PRZEKRÓJ BOCZNY GŁOWY CZŁOWIEKA
Model przedstawia bardzo szczegółowo struktury budowy anatomicznej głowy i szyi. Uczniom będzie dużo łatwiej zrozumieć wzajemną topologię poszczególnych części i ich wzajemne powiązania, jeśli będą mogli przeprowadzić obserwację ludzkiej głowy w przekroju środkowym. Atutem modelu są wyraźne kolory oddzielające poszczególne struktury anatomiczne, które są numerowane z odnośnikiem w załączonej instrukcji. Wymiary:34 x 23 x 6 cm
650 punktów
- +

Model przedstawia bardzo szczegółowo struktury budowy anatomicznej głowy i szyi. Uczniom będzie dużo łatwiej zrozumieć wzajemną topologię poszczególnych części i ich wzajemne powiązania, jeśli będą mogli przeprowadzić obserwację ludzkiej głowy w przekroju środkowym. Atutem modelu są wyraźne kolory oddzielające poszczególne struktury anatomiczne, które są numerowane z odnośnikiem w załączonej instrukcji.
Wymiary:34 x 23 x 6 cm

PROJEKT EDUKACYJNY „LUDZKIE ZMYSŁY 3D ” – OKO
Trójwymiarowy model anatomiczny wyraźnie ilustruje szczegóły oka w trzech ruchomych elementach: ciele, soczewce i wielobarwnej przezroczystej pokrywie, która przedstawia żyłkowanie, twardówkę i rogówkę. Oddzielny panel diagramu pokazuje również elementy siatkówki. Zawartość: winylowa plansza tłoczona 3D (61 x 46 cm), instrukcja metodyczna (propozycje ćwiczeń, klucz do numerowych elementów planszy, kolorowe folie), karty pracy dla uczniów (do kopiowania).
1550 punktów
- +

Trójwymiarowy model anatomiczny wyraźnie ilustruje szczegóły oka w trzech ruchomych elementach: ciele, soczewce i wielobarwnej przezroczystej pokrywie, która przedstawia żyłkowanie, twardówkę i rogówkę. Oddzielny panel diagramu pokazuje również elementy siatkówki. Zawartość: winylowa plansza tłoczona 3D (61 x 46 cm), instrukcja metodyczna (propozycje ćwiczeń, klucz do numerowych elementów planszy, kolorowe folie), karty pracy dla uczniów (do kopiowania).

ROZMNAŻANIE CZŁOWIEKA – SCHEMAT MAGNETYCZNY
Przedstawienie uczniom sposobu rozmnażania się człowieka w sposób obiektywny i zrozumiały bywa wyzwaniem na lekcjach biologii. Nasze magnetyczne ilustracje ułatwiają zaprezentowanie tego, gdzie i jak powstaje nowy człowiek. Uczniowie zapamiętują w aktywny sposób pojęcia, tj.: owulacja, zapłodnienie, macica, penis, sperma itp. W załączonym przewodniku metodycznym nauczyciele znajdą cenne wskazówki do przeprowadzania kompletnych zajęć lekcyjnych, a także karty pracy do kopiowania. Zawartość:21 elementów schematu (macica o wym. 47 x 29,5 cm), 15 podpisów w języku polskim, wszystkie elementy wykonane z folii magnetycznej, instrukcja ze scenariuszami i kartami pracy do kopiowania.
520 punktów
- +

Przedstawienie uczniom sposobu rozmnażania się człowieka w sposób obiektywny i zrozumiały bywa wyzwaniem na lekcjach biologii. Nasze magnetyczne ilustracje ułatwiają zaprezentowanie tego, gdzie i jak powstaje nowy człowiek. Uczniowie zapamiętują w aktywny sposób pojęcia, tj.: owulacja, zapłodnienie, macica, penis, sperma itp. W załączonym przewodniku metodycznym nauczyciele znajdą cenne wskazówki do przeprowadzania kompletnych zajęć lekcyjnych, a także karty pracy do kopiowania. Zawartość:21 elementów schematu (macica o wym. 47 x 29,5 cm), 15 podpisów w języku polskim, wszystkie elementy wykonane z folii magnetycznej, instrukcja ze scenariuszami i kartami pracy do kopiowania.

GRUCZOŁY DOKREWNE I ICH HORMONY – SCHEMAT MAGNETYCZNY
Hormony regulują intensywność i kierunki procesów zachodzących w organizmie, zmieniają aktywność enzymów i koordynują pracę różnych narządów. Nauczyciel z całą klasą może odszukać gruczoły dokrewne wyspecjalizowane w wytwarzaniu konkretnych hormonów, a także zobrazować ich rozmieszczenie na schemacie organizmu człowieka. Lista podpisów: podwzgórze (oksytocyna), przysadka mózgowa (somatotropina), szyszynka (melatonina), tarczyca (tyroksyna), przytarczyce (parathormon), grasica (tymozyna), trzustka (insulina, glikagen), nadnercza (adrenalina), jądra (androgeny), jajniki (estrogeny). Zawartość: plansza z kolorowym schematem (wym. 60 x 80 cm), 21 podpisów, wszystkie elementy wykonane z folii magnetycznej, karta pracy dla uczniów do kopiowania.
500 punktów
- +

Hormony regulują intensywność i kierunki procesów zachodzących w organizmie, zmieniają aktywność enzymów i koordynują pracę różnych narządów. Nauczyciel z całą klasą może odszukać gruczoły dokrewne wyspecjalizowane w wytwarzaniu konkretnych hormonów, a także zobrazować ich rozmieszczenie na schemacie organizmu człowieka. Lista podpisów: podwzgórze (oksytocyna), przysadka mózgowa (somatotropina), szyszynka (melatonina), tarczyca (tyroksyna), przytarczyce (parathormon), grasica (tymozyna), trzustka (insulina, glikagen), nadnercza (adrenalina), jądra (androgeny), jajniki (estrogeny). Zawartość: plansza z kolorowym schematem (wym. 60 x 80 cm), 21 podpisów, wszystkie elementy wykonane z folii magnetycznej, karta pracy dla uczniów do kopiowania.