Bezpłatne materiały do promocji zbiórki zamówić można obecnie wyłącznie po zalogowaniu się do Indywidualnego konta uczestnika. Jak zamówić bezpłatne materiały do promocji zbiórki ?
- Zaloguj się do swojego indywidualnego profilu.
- Wybierz opcję: ZAMÓW MATERIAŁY DO POMOCJI ZBIÓRKI (wybierz interesujący cię zakres materiałów: baner na ogrodzenie, plakaty, ulotki, plany lekcji dla uczniów, kartonowe pojemniki na drobne elektrośmieci lub kartonowe pojemniki na zużyte baterie)
- Wyślij zamówienie,
- Zapisz się do programu: https://moje-miasto-bez-elektrosmieci.pl/zglos-placowke-do-programu/ – (system automatycznie nada login i hasło, zaraz po zarejestrowaniu, które umożliwi zamówienie odbioru elektrośmieci)
A potem? Organizujcie zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, a na Wasze konto wpłyną punkty Funduszu Oświatowego.