Jeżeli już zaplanowaliście Państwo zbiórkę elektrośmieci, należy zamówić ich odbiór.
W odpowiedzi na Państwa sugestie, wprowadziliśmy nową możliwość zamówienia odbioru elektrośmieci ze szkoły w formie on-line. Teraz możecie Państwo wybrać jedną z dwóch, dogodnych dla Państwa form.
Zamówienie on-line:
- Wystarczy wejść na stronę internetową www.moje-miasto-bez-elektrosmieci.pl na stronę główną i kliknąć na przycisk „Zamówienie odbioru elektrośmieci”.
- Zostaniecie Państwo przekierowani na podstronę dotyczącą zamówienia odbioru elektrośmieci, gdzie znajduje się formularz on-line, który należy wypełnić krok po kroku, wpisując wszystkie dane (pobierz instrukcję).
- Po wypełnieniu formularza, należy zaznaczyć „oświadczenie”.
- Jako potwierdzenie wysłania formularza otrzymacie Państwo na adres mailowy podany w formularzu potwierdzenie przyjęcia zlecenia do realizacji.
Nadal możecie Państwo korzystać z formy tradycyjnej:
Zamówienie faksowe:
- Należy wydrukować ze strony internetowej www.moje-miasto-bez-elektrosmieci.pl formularz Zamówienia odbioru elektrośmieci.
- Wypełnić formularz, podając wszystkie dane, łącznie z nr NIP (szkoły) i REGON.
- Wysłać wypełniony formularz pod numer faksu (22) 885 60 99.
- Po wysłaniu „Zamówienia odbioru elektrośmieci” nasz Konsultant skontaktuje się Państwem drogą e-mailową w celu potwierdzenia terminu odbioru elektrośmieci.
Wypełnienie formularza on-line niesie ze sobą jednak same korzyści:
- Oszczędność czasu – formularz taki wypełnicie Państwo szybciej, szybciej można go także wysłać
- Elastyczność – możecie Państwo wypełnić taki formularz w dowolnym momencie, nawet w domu, nie czekając na dostępność faksu
- Oszczędność papieru – jako firma dbająca o środowisko, zawsze rekomendujemy rozwiązania ekologiczne i cenimy Partnerów postępujących także wg takich zasad.