Jesteś uczestnikiem programu „Moje miasto bez elektrośmieci” i organizujesz zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego? Pamiętaj, że jak tylko uzbierasz minimum logistyczne, możesz zgłosić odbiór zebranych e-odpadów. Im więcej elektroodpadów zbierzesz, tym więcej zdobędziesz punktów Funduszu Oświatowego. Więcej punktów to większy budżet na nagrody dla Twojej placówki!
Jak zamówić odbiór zebranych elektrośmieci?
1️⃣ Zaloguj się do Indywidualnego Konta Uczestnika.
2️⃣ Wypełnij formularz Zgłoszenia odbioru elektrośmieci – podaj ilość i rodzaj zebranego sprzętu.
3️⃣ Czekaj na kontakt telefoniczny od wyznaczonego przez nas operatora (do 3 dni), z którym uzgodnisz termin odbioru.
Operator odbierze sprzęt prosto z Twojej placówki, w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, a Ty będziesz mógł cieszyć się kolejnym krokiem do realizacji swoich edukacyjnych lub organizacyjnych planów!
31
stycznia