Prosimy o czujność i weryfikowanie, czy firma, która zgłosiła się po odbiór elektrośmieci to jest wyznaczony przez nas operator.
Po każdym zarejestrowaniu zlecenia odbioru przez Uczestnika poprzez Indywidualne konto uczestnika – przypisujemy operatora – czyli firmę, która odpowiedzialna będzie za realizację odbioru.
Każdy uczestnik naszego programu otrzymuje mailową informację, jaka firma została przypisana do realizacji odbioru. Informacja ta wysyłana jest na adres e-mail koordynatora podany podczas rejestracji zlecenia odbioru. Wyznaczony operator kontaktuje się z Uczestnikiem telefonicznie i wyznacza datę odbioru.
Pamiętaj!
- SPRAWDŹ, CZY PO ODBIÓR ZGŁOSIŁ SIĘ WŁAŚCIWY OPERATOR zanim oddasz zebrany sprzęt!
- W przypadku jakichkolwiek wątpliwości SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI. Zadzwoń pod numer 509 856 509.
Tylko przekazanie elektrośmieci wyznaczonemu przez nas operatorowi gwarantuje Wam przypisanie do konta uczestnika punktów za zrealizowany odbiór. Utrata zebranego sprzętu to strata przede wszystkim dla uczestnika, którego wysiłek włożony w przeprowadzenie zbiórki został finalnie zaprzepaszczony.
Prosimy o zgłaszanie nam prób przejęcia zebranego sprzętu, czy to w formie kradzieży, czy też oferty odkupienia zebranego sprzętu poza procedurami i regulaminem programu „Moje miasto bez elektrośmieci”. Wiadomości można przesyłać na adresy – szkola@mmbe.pl lub organizacja@mmbe.pl.